Sadhguru om banker och skulder, men en sak vet vi bättre

Skärmavbild    kl

Sadhguru talar i och för sig inte speciellt mycket om Jesus i videon, men han nämner att bara 12 följde honom förra gången, och jag ser texter ibland nu att Jesus kommer snart, Jesus kommer tillbaka, och när vi studerade Bibelns texter nyligen var det också helt nytt för mig att Jesus själ förväntas komma tillbaka men som en krigare.

Han står med blod upp till knäna utanför Jerusalem på en plats kallad Harmageddon
Med sig har han 144 000 krigare, som härstammar ifrån de 12 judarna, som var på tapeten förra gången. De dödar samtliga korrupta ledare som lockats dit därför att NWO:s huvudkontor ligger i Jerusalem. NWO:s bygge ska ingen störa därför att det är Guds eget, och jag ser kristna gå emot NWO nu. Jag ser ännu fler som skriver att jag är nog en av de 144 000 utvalda, och så ser man att de är ju inte äkta judar.

Sadhguru känner inte till massmordet eller de 144 000…
nDet gör vi, och jag är såå glad för att jag numera har ett hum om vad som står i Bibeln i VERKLIGHETEN. Han förstår sig däremot på banker och den fascistiska ekonomin!

Videon visar också en sak som skiljer Asien ifrån oss, och det är att unga samlas runt en kunnig äldre som ger dem sin tid. Jag har inte sällan kö på terrassen. Vi har däremot ett outstanding åldersförakt i Sverige som krävs för att man ska kunna bygga en fascism. Bodde jag i Sverige skulle jag inte ha en kö med studenter som vill prata med mig.

I baksätet på denna bil sitter en gosse, som var runt 18 år då bilden togs, som ääääälskar sina föräldrar, och nu är han väl 24 år och älskar sina föräldrar lika synbart. Klicka på bilden, så blir den stor, så ser du med blotta ögat att han är helt betagen av dem. Det är han fortfarande. Maken älskar sin fru synbart, och det är det vanliga, och det syns lång väg att han gör det. Hon håller sin hand på hans nacke, och det gör just denna kvinna ofta.

Tvärtom, som vanligt…

Om Lena Holfve 18158 artiklar
Under 80-talet var Lena Holfve en uppmärksammad författare men slutade som yrkesförfattare år 1992, och startade upp IT-tjänster. Lena räknas som en av de absolut första pionjärerna på Internet i Sverige med start 1990-91. Då var det i princip bara Lenas domäner och Systembolagets prislista ute. Nu är Lena pionjär igen med ett slutet och privat sällskap i domänen lenaholfve.se och vars syfte är att studera vad som händer i världen, men i en privat sfär. Sedan år 2017 har det startats upp en liten bokproduktion, igen.

1 kommentar

  1. Lena,min åsikt är den att man måste lära känna Jesus Kristus , vår frälsare och Gud innan Han återkommer. Det gör man bäst om man studerar det som står skrivet i det Nya Testamentet. Om man läser Pauls evangeliet där Jesus själv har sagt till honom att han ska kunna och sprida det i världen, då vet man varför Jesus har dött för oss alla och vad är det som krävs att bli frälst.Om man inte är frälst, dvs tro på Jesus död och återuppståndelse, Hans dyrbara blod som rann för oss alla på det heliga korset, är ingen frälst. Jesus vill nu kalla alla som tror på detta och den lilla skaran av troende/ kristna kommer att bli Hans kyrka som tillsammans med Honom kommer regera i de tusen åren som närmar sig. De utvalda är de som redan nu bekänner sig till denna lära och följer Jesus i det tysta, utan att slå sig för bröstet att de är helgon eller annat. De ber för allas frälsning. Att vara kristen betyder att du följer Jesus lära och inte människans!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.




Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.