Luxury’s New World Order

Like the current retail landscape, the world of luxury is a place of uncertainty and unpredictability. Dramatic shifts in developing economies, the proliferation of new technologies, and calls for stronger sustainability strategies are all changing the outlook for luxury.

This week saw the launch of Amazon’s luxury store experience, ’Luxury Stores’, which for many, will act as a further wake-up call to start taking new risks and finding innovative ways to market and curate experiences.

Next Thursday, we will be joined by an expert panel representing both luxury travel and fashion to explore what the future for the luxury category looks like, and the opportunities for growth.

Panelists:

Hans-Christian Meyer, CEO, J. Lindeberg
Andrea Frabetti, CEO, Sunseeker International
Jennifer Stucko, Founder & CEO, Prota Fiori
Moderator:

Angela Farrugia, Founder, Brand x Society

Topic: Luxury’s New World Order

This live webinar will explore:

How luxury brands can bring the theater of lifestyle, escapism and experience, online
Creative collaborations and partnerships that will appeal to new consumer expectations
How brands can re-calibrate their strategies to compete in a new market where traditional ideas of luxury no longer apply.
The new experiences and values consumers – particularly Gen Z and millennials – have come to expect from luxury brands.

https://youtu.be/Phzht211lp4

Om Lena Holfve 18098 artiklar
Under 80-talet var Lena Holfve en uppmärksammad författare men slutade som yrkesförfattare år 1992, och startade upp IT-tjänster. Lena räknas som en av de absolut första pionjärerna på Internet i Sverige med start 1990-91. Då var det i princip bara Lenas domäner och Systembolagets prislista ute. Nu är Lena pionjär igen med ett slutet och privat sällskap i domänen lenaholfve.se och vars syfte är att studera vad som händer i världen, men i en privat sfär. Sedan år 2017 har det startats upp en liten bokproduktion, igen.

Bli först med att kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.




Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.