Om Lena Holfve 18098 artiklar
Under 80-talet var Lena Holfve en uppmärksammad författare men slutade som yrkesförfattare år 1992, och startade upp IT-tjänster. Lena räknas som en av de absolut första pionjärerna på Internet i Sverige med start 1990-91. Då var det i princip bara Lenas domäner och Systembolagets prislista ute. Nu är Lena pionjär igen med ett slutet och privat sällskap i domänen lenaholfve.se och vars syfte är att studera vad som händer i världen, men i en privat sfär. Sedan år 2017 har det startats upp en liten bokproduktion, igen.

3 kommentarer

  1. Som jag ser det..iluminati cionist agenda 30 nwo är iscensatt av osynliga handen som sitter kanske i Kina och som kommer sen med riktiga nwo med tehnologi paradigm…
    (utan global kontrol av mäninskor med teknologi blir inget nwo )

    Kan det vara så att evän Kina är utnyttjad för detta (att få” teknologi nwo ”komma till stånd )
    eftersom det blir sama nwo regler för folket i Kina . ..Tänker jag rätt?

    Jag får inte riktig ihop hur det hänger ihop med Bibeln ?

    Man för en känsla att allt är iscensatt ..tex iluminati kort följer Bibeln som manus (altså fake)…men enligt Bibeln lärare ..det här är altså bibliskt på riktigt…. bibliskt nwo (blir efter även Kinas ledare i så fall tillsammans med västernländska förintas i Harmagedon)

  2. Ja, jag tror att du tänker rätt, men jag ser västimperiet som döende,och möjligen härmar man Bibeln – korten för att leka med oss. Problemet är bara att debattörerna i väst kollar varken kort eller Bibeln. Asiater tänker i minst åtta generationer och detta känns som hämnd utspridd på minst tre generationer. Vi ska leta busar inom våra egna led, tror jag. Meningen, men flera av klofrten kan omöjligt ha skapats i en västhjärna.

  3. Den osynliga handen är satan som styr världen sedan tidens begynnelse och han använder asiater och andra som inte är kristna först , för de kan inte Bibeln och kan förstå Jesus budskap till Aposteln Johan om antikrist och märkningen med 666 . Alla kan inte förstå bibeln om man inte har den heliga anden i sig, därför har Jesus varnat oss om denna ändens tid. Som Lena också säger, titta på vad en människa gör och inte på vad hon säger. Så har även Jesus sagt: ” efter deras gärningar kommer ni att förstå vilka de är” ! Så min tanke här är: Kina som inte är ett kristet land används utav satan för att implementera nwo och för att sedan tvinga andra länder att anamma denna mycket farliga teknologi. Med hjälp av 5 g kommer alla som inte kämpar emot systemet att bli chippade och de kommer att förlora sin själ till helvetet för gott, det har Jesus sagt i Apokalypsen. Vår Herre och Gud Jesus Krisus är den enda vi måste be till för omvändning i de här oroliga tider vi lever i. När tiden är inne och om vi lever då chippningen kommer äga rum måste vi be till Jesus att ge oss styrka att stå emot märkningen. Ingen människa kommer att klara av att slåss mot antikrist då om vi inte ber Jesus om hjälp redan nu, innan allt detta kommer äga rum. Och det är bara vår älskade Jesus och Gud som dog för vår frälsning som kommer få ett slut på det onda i världen då när det är dags. Allt annat är bara prat som Lena jämt säger. Det är min åsikt så långt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.




Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.